Pracownicy delegowani – co trzeba wiedzieć

Każdy pracodawca który decyduje się na delegowanie swojego pracownika powinien znać wszystkie przepisy związane z tym wyjazdem. Jeśli delegacja dotyczy tylko kilku dni w kraju w celu załatwienia istotnych spraw firmowych w innym mieście, uczestnictwa w spotkaniu czy spotkaniu z ewentualnym klientem pracodawca musi jedynie być świadomy przepisów jakie obowiązują w naszym kraju. Inaczej sytuacja wygląda jeżeli delegacja miała by odbyć się w innym państwie należącym do Unii Europejskiej na okres kilkunastu miesięcy. Przepisy unijnie nie są wszystkim znane, a pracodawcy w większości wypadków zaczynają się nimi interesować w chwili chęci posłania pracownika na dłuższy okres czasu. By poznać wszystkie ważne i przydatne przepisy bądź informacje warto zastanowić się nad członkostwem w Kongresie delegowanie pracowników zastępowalność. Jeżeli więc chcemy się zaznajomić z tymi regulacjami oraz być na bieżąco w sprawie delegowania warto dowiedzieć się kiedy odbywają się najbliższe spotkania organizowane w tym celu.